Sistema d’incentius Bonus
Volem que obtenir el Bonus sigui fàcil. T’oferim un formulari de sol·licitud àgil i ràpid. Podràs gestionar la documentació on line des d’Asepeyo Oficina Virtual, sense moure’t.
Les dates per a la presentació de la sol·licitud és de 15 d’abril a 31 de maig.
Com has de presentar la sol·licitud
El primer pas serà comprovar que la teva empresa compleix els requisits. Des de l’apartat Tramitació del Bonus de l’oficina virtual podràs consultar si compleixes els requisits abans d’iniciar el tràmit.
Consulta quins requisits han de complir les empreses a les nostres preguntes freqüents.
Presentació telemàtica
A aquesta bonificació campanya 2018 vostè serà capaç de presentar l’aplicació Asepeyo Oficina Virtual (AOV) sense moure’t.
Per fer-ho necessitaràs la signatura electrònica del representant legal de l’empresa.
Presentació presencial
A més, com cada any, podràs presentar la teva sol·licitud als nostres centres. Per fer-ho hauràs d’omplir el formulari de sol·licitud on line el problema que no pot descarregar l’oferta i la seva empresa reclama dades.
Un cop omplert, hauràs d’imprimir-ne una còpia per a l’empresa i una altra per a la mútua, i presentar-les amb la documentació que t’expliquem a les nostres preguntes freqüents. .
A més, ens pots enviar els teus dubtes a través de l’apartat “Consultes” del Portal de prevenció, posant-te en contacte amb els nostres centres assistencials o a través del nostre xat d’atenció a l’usuari.
Consultoria personalitzada
T’assessorem sobre totes les gestions necessàries per sol·licitar l’incentiu Bonus.
Preguntes freqüents
Donem resposta als teus dubtes amb una selecció de les preguntes més freqüents sobre el Bonus.