He tingut un accident laboral. Què he de fer?

  • Perfil

  • Hablamos de

Si has patit un accident laboral has de seguir aquests passos:

  1. Notifica l’accident a l’empresa i sol·licita el volant d’assistència omplert i signat. Hi han de constar les dades de l’empresa, les teves i com va passar l’accident.
  2. Vés a un dels nostres centres assistencials amb el volant d’assistència. Per poder rebre la primera assistència mèdica sempre l’has de portar tu, excepte en els casos d’urgència vital.

Un cop rebuda l’assistència mèdica, es poden produir dues situacions:

Accident de treball amb baixa

  1. Lliura el comunicat de baixa a l’empresa (en un termini de 3 dies hàbils)
  2. Lliura periòdicament els comunicats de confirmació a l’empresa (límit de 3 dies hàbils)
  3. Quan et donin l’alta, lliura el comunicat d’alta a l’empresa (límit de 24 hores)

Accident de treball sense baixa

  1. Torna a la feina un cop t’hagin atès o incorpora-t’hi l’endemà, segons les instruccions del metge.
  2. Lliura la documentació a l’empresa (justificant d’assistència o document ATM)

 

Última actualización 26 June 2019

¿Te ha parecido útil este artículo?

Sentimos que este contenido no te haya sido útil

Este formulario de comentarios es anónimo y no se proporcionará ninguna respuesta. Si su problema requiere una respuesta, utilice el enlace 'contactar con nosotros' a continuación.

Nos gustaría que nos ayudaras a mejorarlo. Indícanos cómo: