Indica la situació en què estàs:
- Descarrega el document TA.6 d’inscripció en el Sistema de Seguretat Social.
- Indica ‘151’ al camp ‘Número’ i ‘Asepeyo’ a ‘Denominació’ de l’apartat 7.1 Entitat d’Accidents Laborals i Malalties Professionals.
- Si també vols que Asepeyo et cobreixi les prestacions de
contingències comunes, marca amb una X l’apartat 7.2 Mútua.
Per agilitzar aquest procés, t’oferim el formulari amb aquests dos camps emplenats.
- Lliura aquest formulari, amb la resta de la documentació necessària, a la Tresoreria General de la Seguretat Social.
- Has de sol·licitar la baixa a la teva mútua actual com a mínim un mes abans de la data de venciment del document d’associació. Utilitza el nostre model de sol·licitud de baixa.
- La mútua actual ha d’emetre el certificat de cessament i fer-te’l arribar.
- Si a l’empresa hi ha comitè d’empresa o delegats de personal, han de donar la seva opinió per mitjà de l’informe de canvi de mútua.
- Si a l’empresa no hi ha comitè d’empresa o delegats de personal, ha d’emplenar l’informe de canvi de mútua sense representació sindical.
- Lliura aquesta documentació a la Tresoreria General de la Seguretat Social com a mínim 10 dies abans de la data de venciment, juntament amb el certificat de baixa. Un cop fet aquest tràmit, el canvi serà vigent a partir de l’endemà de la data de baixa que consti al certificat.
- Posa’t en contacte amb nosaltres per obtenir el document d’associació. Ho pots fer per email a Formulari de contacte o per telèfon al 910 504 390.
- Presenta el document d’associació signat a la Tresoreria General de la Seguretat Social.
- Presenta a la Tresoreria General de la Seguretat Social el
document TA-7 de
sol·licitud d’alta, baixa i modificació de dades de compte de
cotització, amb la resta de la documentació de represa
d’activitats. Has de tenir en compte que si l’empresa es queda
sense treballadors més de 5 dies i reprèn la seva activitat, pot
continuar amb la mateixa mútua o triar-ne una altra de diferent
sense esperar que venci el document d’associació amb l’anterior.
Per agilitzar aquest procés, t’oferim el formulari amb aquests dos camps emplenats.
Si vols més informació, posa’t en contacte amb el Servei d’Atenció a l’Usuari
910 504 390
Indica la situació en què estàs:
- Busca el document TA.0521* de sol·licitud d’alta, baixa,
modificació de dades en el Règim Especial d’Autònoms.
*aquest document està pendent d’actualitzar per part del Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social.
- A l’apartat 4.2, indica ‘151’ al camp ‘Mútua nº’, i ‘Asepeyo’ al camp ‘Nom.’
- Lliura aquesta documentació a la Tresoreria General de la Seguretat Social.
- Sol·licita la baixa a la teva mútua actual abans del 30 de setembre. Per fer-ho, presenta la denúncia del document d’adhesió emplenada. L’hauràs de lliurar per duplicat i la mútua actual et retornarà un dels dos originals segellat amb la data de presentació.
- Lliura la sol·licitud de baixa amb el registre d’entrada de la mútua cessant a la Tresoreria General de la Seguretat Social. Tens temps fins al 30 de setembre.
- L’adhesió amb nosaltres s’iniciarà el dia 1 de gener. Tan bon punt tinguem la notificació et farem arribar el document d’adhesió perquè ens el tornis signat.
Si vols més informació, posa’t en contacte amb el Servei d’Atenció a l’Usuari
910 504 390
Vols col·laborar amb nosaltres?
- Emplena la documentació següent i envia-la escanejada a l’email
colaboradores@asepeyo.es:
- Sol·licitud d’acord de col·laboració.
- Alta a Hisenda (model 036 o similar) o a l’IAE.
- Autorització de la Tresoreria General per transmetre pel sistema RED.
- Et farem arribar l’acord de col·laboració per duplicat.
- Ens hauràs de tornar un dels dos exemplars signat.
Si vols més informació, posa’t en contacte amb el Servei d’Atenció a l’Assessor Laboral
900 151 005