Ahora registrarte es más fácil. Con el reconocimiento facial podrás hacerlo en menos de 3 minutos. Sólo necesitas tu documento de identidad y un dispositivo móvil con cámara.
1. Indica tus datos de contacto
2. Haz una foto de tu documento de identidad por los dos lados (anverso y reverso)
3. Hazte un selfie para identificarte
Posa’t en contacte amb nosaltres
- Xat online
- 910 504 390
Secció d’ajuda
Vull accedir a AOV, però ja no tinc una relació laboral amb l’empresa.
Per accedir a l’oficina virtual cal que estiguis actiu en una empresa mutualista.
Si ja no tens una relació laboral amb l’empresa, has de tenir obert un procés amb la mútua. Per accedir a l’oficina virtual, vés a algun dels nostres centres assistencials o a alguna de les nostres oficines i allà et donaran d’alta directament.
He emplenat el formulari. Valido l’email, però no rebo el PIN.
Comprova si has indicat un telèfon mòbil i si tens el servei SMS activat. Si has indicat un mòbil incorrecte hauràs de tornar a emplenar la sol·licitud.
Quan introdueixo el PIN em demana una contrasenya.
Si et sol·licita que introdueixis la contrasenya vol dir que ja disposes d’accés a l’oficina virtual. Indica la teva clau perquè s’incorpori al nou perfil sol·licitat.
Si no recordes la clau, accedeix a Has oblidat la teva contrasenya?
He sol·licitat accés, però m’apareix com a perfil de “formació”.
A l’hora d’emplenar el formulari d’accés a l’oficina virtual, les dades introduïdes han de coincidir al 100% amb les que consten al nostre sistema.
Si no és així, se’t facilitarà un accés bàsic a formació. Per ampliar-lo, vés a algun dels nostres centres assistencials o a alguna de les nostres oficines per acreditar la teva identitat i modificar les teves dades.
Un cop feta aquesta modificació podràs disposar de l’accés complet.
No em permet activar l’accés a AOV des de l’email que m’heu enviat.
Tens 3 dies per activar el teu accés. Un cop transcorregut aquest termini, la sol·licitud queda anul·lada i has de tornar a emplenar el formulari.
Han passat més de 2 hores des que he rebut el PIN al mòbil i m’ha caducat.
Si no has introduït el PIN durant les 2 hores següents a la teva sol·licitud, sol·licita’n un de nou. Per fer-ho, clica sobre el link d’accés de l’email que t’hem enviat.
Posa’t en contacte amb nosaltres
Posa’t en contacte amb nosaltres i t’ajudarem amb el procés de registre:
- Xat online
- 910 504 390
Secció d’ajuda
Soc mutualista, però no tinc el número de document d’associació. Em puc registrar?
Sí, ho pots fer. Si no saps el número, no pateixis. Rebràs les claus d’accés en un termini de 7 dies.
Quin tipus de sol·licitud d’accés he d’indicar?
Si ets una empresa mutualista i vols accedir a la informació de la teva empresa, selecciona el perfil “Mutualista”.
Si ets una assessor que col·labora amb Asepeyo i vols accedir a les empreses clients associades a la mútua, indica el perfil “Assessor laboral”.
Si ets un centre amb concert sanitari amb Asepeyo, selecciona el perfil “Proveïdor sanitari”.
He emplenat el formulari, valido l’email, però no rebo el PIN.
Comprova si has indicat un telèfon mòbil i si tens el servei SMS activat. Si has indicat un mòbil incorrecte hauràs de tornar a emplenar la sol·licitud.
Quan introdueixo el PIN em demana una contrasenya.
Si et sol·licita que introdueixis la contrasenya vol dir que ja disposes d’accés a l’oficina virtual. Indica la teva clau perquè s’incorpori al nou perfil sol·licitat.
Si no recordes la clau, accedeix a Has oblidat la teva contrasenya?
No em permet activar l’accés a AOV des de l’email que m’heu enviat.
Tens 3 dies per activar el teu accés. Un cop transcorregut aquest termini, la sol·licitud queda anul·lada i has de tornar a emplenar el formulari.
Han passat més de 2 hores des que he rebut el PIN al mòbil i m’ha caducat.
Si no has introduït el PIN durant les 2 hores següents a la teva sol·licitud, sol·licita’n un de nou. Per fer-ho, clica sobre el link d’accés de l’email que t’hem enviat.