Ahora registrarte es más fácil. Con el reconocimiento facial podrás hacerlo en menos de 3 minutos. Sólo necesitas tu documento de identidad y un dispositivo móvil con cámara.
1. Indica tus datos de contacto
2. Haz una foto de tu documento de identidad por los dos lados (anverso y reverso)
3. Hazte un selfie para identificarte
Jar zaitez gurekin harremanetan
- Lineako txata
- 910 504 390
Laguntza atala
AOV bulegora sartu nahi dut baino enpresarekin nuen laneko erlazioa amaitu dut.
Bulego birtualera sartzeko beharrezkoa da mutuako enpresa batean aktibo egotea.
Zure laneko harremana enpresarekin amaitu bada, prozesu bat zabaldu behar duzu mutuarekin. Bulego Birtualera sartzeko, zoaz gure laguntza-zentro edo bulego betetara eta alta zuzenean emango dizugu.
Inprimakia bete dut. Mezu elektronikoa baieztatu dut, baino ez dut PIN zenbakia jaso.
Egiaztatu mugikorraren zenbakia eman duzula eta SMS zerbitzua aktibatuta duzula. Mugikorraren zenbakia gaizki adierazi baduzu, eskaera berriro bete beharko duzu.
PIN zenbakia adierazten dudanean, pasahitz bat idazteko eskatzen dit.
Pasahitza berri bat sartzea eskatzen badizu, dagoeneko Bulego Birtuala atzitu dezakezula esan nahi du. Adierazi zure pasahitza eskatutako zure profil berrira esleitzeko.
Pasahitza ahaztu baduzu, atzitu Pasahitza ahaztu duzu? atala.
Sarbidea eskatu dut, baina “hezkuntza” profil gisa azaltzen zait.
Bulego Birtuala atzitzeko inprimakia betetzerakoan, adierazitako datuak gure sisteman azaltzen direnekin bat etorri behar dute %100ean.
Ez bada horrela gertatzen, oinarrizko sarbidea eskainiko zaizu hezkuntzara. Sarbidea hedatzeko, zoaz gure arreta-zentro edo bulego batetara zure nortasuna egiaztatu eta datuak aldatzeko.
Aldaketa burutu ondoren guztizko sarbidea izango duzu.
Ezin izan dut AOV bulegora sarbidea aktibatu jasotako mezu elektronikoaren bidez.
3 eguneko epea duzu zure sarbidea aktibatzeko. Epe hau agortu ondoren, zure eskaera ezeztatuko dugu eta inprimakia berriro bete behar duzu.
2 ordu igaro dira PIN zenbakia mugikorrean jaso nuenetik eta iraungi egin da.
Ez baduzu PIN zenbakia sartu eskaera burutu eta 2 orduko epean, eskatu berri bat. Horretarako, egin klik jaso duzun mezu elektronikoaren estekan.
Jar zaitez gurekin harremanetan
Jar zaitez gurekin harremanetan eta izen ematearekin lagunduko zaitugu:
- Lineako txata
- 910 504 390
Laguntza atala
Mutualista naiz, baina ez daukat elkarlan-dokumentuaren zenbakia. Izena eman dezaket?
Bai, egin dezakezu. Zenbakia ez badakizu, lasai. Sartzeko gakoak 7 eguneko epean jasoko dituzu.
Zer motatako sarbide-eskaera adierazi behar dut?
Mutuako enpresa batekoa bazara eta zure enpresaren informazioa ikusi nahi baduzu, hautatu “Mutualista” profila.
Asepeyorekin elkar lan egiten duen aholkularitza batekoa bazara eta mutuarekin elkar lan egiten duten enpresa-bezeroak atzitu nahi badituzu, hautatu “Lan-aholkularia” profila.
Asepeyorekin kontzertu sanitarioa duen zentro batekoa bazara, hautatu “Hornitzaile sanitarioa” profila.
Inprimakia bete dut, baino ez dut PIN zenbakia jaso.
Egiaztatu mugikorraren zenbakia eman duzula eta SMS zerbitzua aktibatuta duzula. Mugikorraren zenbakia gaizki adierazi baduzu, eskaera berriro bete beharko duzu.
PIN zenbakia adierazten dudanean, pasahitz bat idazteko eskatzen dit.
Pasahitza berri bat sartzea eskatzen badizu, dagoeneko Bulego Birtuala atzitu dezakezula esan nahi du. Adierazi zure pasahitza eskatutako zure profil berrira esleitzeko.
Pasahitza ahaztu baduzu, atzitu Pasahitza ahaztu duzu? atala.
Ezin izan dut AOV bulegora sarbidea aktibatu jasotako mezu elektronikoaren bidez.
3 eguneko epea duzu zure sarbidea aktibatzeko. Epe hau agortu ondoren, zure eskaera ezeztatuko dugu eta inprimakia berriro bete beharko duzu.
2 ordu igaro dira PIN zenbakia mugikorrean jaso nuenetik eta iraungi egin da.
Ez baduzu PIN zenbakia sartu eskaera burutu eta 2 orduko epean, eskatu berri bat. Horretarako, egin klik jaso duzun mezu elektronikoaren estekan.