Telefono-zenbakiak
Larrialdiak 24 orduak
Istripu bat jasan duzu lanean?
Osasun-laguntza bermatzen dugu eguneko 24 ordu eta urteko 365 egunetan. Gure profesionalek emango dizkizue lehen argibideak eta larrialdiko baliabideak abiaraziko dituzte.
900 151 000
Paziente eta Erabiltzaileentzako Arreta Zerbitzua
Zalantza edo galderarik baduzu?
Gure zerbitzuei buruzko zalantza guztiak argituko ditugu.
910 504 390
Arreta-zerbitzua lan-aholkularientzat
Laneko-aholkularia edo aholkularitza batekoa zara?
Linea berezitu bat duzu zure eskura gure adituei galdetu ahal izateko.
Zuzenean emango dizkizugu zure beharrei buruzko aholkuak
900 151 005
Zerbitzuen koordinazio-bulegoa
Zure enpresak azpiegitura handi bat du? Enpresa handiek behar bereziak dituzte une bakoitzean. Gure bulegoa aditua da hauek zuzenean ebazten. Galdetu gure adituei.
900 151 003
Emaila
Bidali mezu elektroniko bat zure zalantza eta iradokizunekin gure jarduera-sailetara.
Sare sozialak
Lagundu hobetzen
Erreklamazioen bulego birtuala
Lan eta Gizarte Segurantza Ministerioko erreklamazioen bulego birtualak mutualitateen kudeaketari buruzko langileen kexak kudeatzen ditu. Ministerioak kexak elkartzen ditu eta gero mutualitateari bidaltzen dizkio. Honek bere erantzuna igortzen du eta ondoren Ministerioak herritarrari jakinarazten dio: http://www.ovrmatepss.es/virtual/
Gainera, mutualitateei buruzko informazio-telefono bat abiarazi du erabiltzaileek beren zalantzak zuzenean argitu ahal izateko.
Informazio-telefonoa: 902 112 651
Neguko ordutegia:
8.30tatik 14.30etara eta 16etatik 18.30etara, astelehenetik ostegunera
8.30etatik 14.30etara, ostiraletan
Udako ordutegia:
8tatik 15tara