Teléfonos
Urxencias 24 horas
¿Sufriches un accidente laboral?
Garantimos a túa asistencia sanitaria as 24 horas, os 365 días do ano. Os nosos profesionais daranche as primeiras indicacións e activarán os recursos de emerxencia.
900 151 000
Servizo de Atención a Pacientes e Persoas Usuarios
¿Tes algunha dúbida ou consulta?
Solucionamos todas as túas dúbidas sobre os nosos servizos.
910 504 390
Servizo de Atención ao Asesor Laboral
¿Es unha asesoría ou un asesor laboral?
Dispós dunha liña especializada para consultar directamente cos nosos expertos.
Asesorámoste directamente todas as túas necesidades
900 151 005
Oficina de Coordinación de Servizos
¿A túa empresa dispón dunha grande infraestrutura? As grandes empresas presentan necesidades a medida en determinados momentos. Consulta cos expertos da nosa oficina e resolverán as túas dúbidas, preguntas e suxestións directamente.
900 151 003
Correo electrónico
Envíanos un correo electrónico coas túas dúbidas e suxestións ás nosas áreas de actuación.
Redes sociais
Axúdanos a mellorar
Oficina virtual de reclamacións
A oficina virtual de reclamacións do Ministerio de Emprego, Migracións e Seguridade Social xestiona as queixas dos traballadores sobre a xestión das mutuas. O Ministerio centraliza as reclamacións para logo remitilas á mutua. Esta facilita unha resposta e, posteriormente, o Ministerio transmítella ao cidadán.http://www.ovrmatepss.es/virtual/
Ademais, púxose en funcionamento un teléfono de información sobre mutuas para que os usuarios fagan directamente as súas consultas.
Teléfono de información: 902 112 651
Horario de inverno:
de 8:30 a 14:30 h e de 16 a 18:30 h, de luns a xoves
de 8:30 a 14:30 h, os venres
Horario de verán:
De 8 a 15 h